Thursday, January 15, 2009

Hello people!!!

Dah lama tak update blog ni... bz dgn kije + takde cerita nak tulis... Dah start semester ni agak bz la dgn kelas... cerita bab kelas ni sem ni i got 5 classes... dua kelas public speaking, 2 kelas writing and 1 kelas program UiTM... beginning of the semester biasa la, budak2 ni rajin la skit, except for bebudak kelas UiTM yg mmg selalu suke2 hati tuan umah diaorg je nak ponteng kelas... semalam ada 3 org je yg dtg... hari ni... hmmm, hampeh... ptg td ada la jugak sorang dtg nak tunjuk outline for term paper... kelas2 lain, so far no problem... tak la besar sgt problemnye... aku punya cita2 semester ni, aku nak BAR student dari exam... biar dia rasakan... sape suh taknak dtg kelas... agak ramai yg akan menerima nasib malang dgn aku sem ni... before this aku tak penah buat smpi ada student takleh amik exam... kali ni aku nak buat... tak kira... hehehehehehe

5 comments:

l i e y n said...

bar jgn x bar!!!
budak2 ni mmg tak leh bg muka!!!

Intan Noorazlina said...

thanks for your support!!! ni lagi semangat nak bar ni... ada sape2 lagi nak angkat tgn...
huhuhu

azila said...

cik intan...

nk wish..

selamat pengantin baru w/pun dh agak lame..hheheeh..

n dh nk jd mama...

Anonymous said...

BAR JE JGN X BAR...
kena kasi ajar sikit...
walaupon saya suke tido dlm kelas ms dulu...hahahhaah
tokwan@nuar

hidayah said...

by all means, toloonggglah bar diorang tuuu...