Tuesday, August 4, 2009

Best best best...

Recently, while searching the internet i found this item... and guess what??? i bought it...

kata orang, alah membeli, menang memakai... ada kena mengena ke???
Anakanda ku nampak seronok dan sgt selesa di dalamnya...

eee... sukanya dia...

8 comments:

Beautiful^Devil said...

wahahahaha... haziq tau yg mummy die suke membeli toy2 yg mahal utk die.. sbb tu die suke.. wat la u mummy.. kau sayang anak kau kan???????? kau mesti sayang anak aku gakkk... wahahahahah...

hidayah said...

beli jgn tak beli.. kalau ko tgk kat sini agaknya mesti gile nak membeli.. haha

l i e y n said...

bestnya.....nampak sgt selesa....
bape hinggit tu?

Intan Noorazlina said...

Jet - harus la aku sayang anak aku... tu dah semestinye, anak kau??? tgu dia kuar dulu... huhuhuhu

Dayah - kan, mesti aku jd lagi gila kalau dok sana... sini ni pun dah nak gila nengok, kalau dah besor tak tau la aku cemana nanti...

Kak Lieyn - mmg selesa kot, Haziq dok relaks je kat situ... smpi mata dah nak terpejam pun dia relaks lg... kak lieyn nengok kat mylilavelyn.blogspot.com

noniey alias said...

best nya.. mesti haziq suka sgt lepak je kat situ nnti.. ngam2 plak tu dgn dia...

Neeza Shahril said...

akak tengok kat toys r us kat sini.. something like that..
colorful and ada gantung2.. untuk budak main2..
tapi akak tak beli pun hehee..
I bought something similar and she enjoyed it :)

Intan Noorazlina said...

Noniey - haah, mmg ngam2 je... pastu dia suka sepak2 dgn kaki dia... haziq ni pjg skt, so sedap la dia menyepak benda tu...

Kak Neeza - sy beli pun sbb terpedaya dgn kaler dia, alhamdulillah dia suka dok dalam tu, tak larat nak meriba sgt, dia sudah semakin berat... huhuhu...

AiMiE HaRmELiA said...

alala... comelnya anak akak..
so cute.. geram tgk