Thursday, July 2, 2009

2 Stories in one entry: Story 1: Lucky number 3... Story 2: Kembar tiga dibuang...

STORY 1: Lucky Number 3...

ni dia kisah 3 ekor cicak yg terperangkap atas perangkap lalat... umah aku mmg banyak cicak... nak sekolahkan mereka ni terlalu bnyk... tak larat aku... tu pasal diaorg berak merata... aku sbnrnye geli dgn menatang alah ni... ma yg bubuh perangkap ni sebab geram diaorg berak merata kat dapur umah, kat dalam bilik, bilik air... semua tmpat dia berakkan... aku rasa cam puas ati bila 3 ekor dah mampos dikerjakan oleh pelekat tu... wakakakakaakaka ni dia mayat mereka sebelum di semadikan....

kalau tgk kat gambar ni... aku rasa ada sekor terlepas, sbb ada satu ekor yg putus... eeeeeeee... meremang bulu roma aku... tp nak gak letak gmbr... gmbr ni pun Din yg amik sbb aku geli, tapi nak gak buat entry pasal ni...

STORY 2: Kembar tiga dibuang...

ni alkisah yg kedua... kembar tiga dibuang... bukan anak org tau... aku ada beli ikan pari isnin lepas... so mak aku pun siang la ikan ni nak buat makan masa buke pose... tiba tiba dia nampak ada benda yg bergumpal dalam badan ikan pari tu... lalu di koreknye perut ikan pari tersebut... maka keluar 3 ekor anak ikan pari dr dalam perut ibu si pari td... ni dia gmbrnye...

ni dia kembar 3 yg dah kena buang tu... sekor2 lebih kurang besar kotak mancis je...

5 comments:

Yummy Yum said...

eh...ikan pari pun beranak jugak ke macam ikan paus...baru aku tau hari ni..huhuhu

l i e y n said...

aku pun geli kat cicak...sadis gak kematian diaorang

ikan pari pun beranak ekk? sama ngan kak yam, baru tau...

Anonymous said...

lorh...xsangka plak rmai yg xtau ikan pari tu beranak...bukan bertelur...and lg satu...ikan pari pun mcm kite org pompuan dtg tut......

~nannoor said...

eiiiiii gelinyeeee tgk cicak tuuuu.. eiiiiiii geli jugak tgk anak ikan pari kembar 3.

hehehe

TarAnTuLa_Matdoe @ Mohd Helmi Bin Hassan Nordin said...

cicak pun leh guna kertas tue,,igatkan lalat ja,,heheh..
goreng pun sodap anak pari tue,,