Tuesday, November 18, 2008

Last Sunday...

Last Sunday, my mother, brother, Din and I went to Pantai Hiburan (kat Rompin ye)looking for.....


This? Nope... this pic is juz to show how meriah it was kat sana last Sunday... Ramai kan orgnye... apa mereke buat??? mandi manda??? melemaskan diri??? jeng3... they are looking for...


Ha!!! Ni la dia yg mereka dok cari... Org panggil benda ni Beliung... My mom said ada org panggil sesudu... maybe becoz its shape...


Ni nama dia kupang pasir... sebab dia hidup dalam pasir...


Ni pulak kerang bulu... sebab dia memang berbulu, tak macam kerang yg beli kat pasar tu... saiz dia pun boleh tahan besar...


Yang ni pulak... hehehe... Model beliung...

4 comments:

noniey alias said...

model beliung tu memang sgt talented. heehehe. aku tak kenal pun beliung tu. tapi aku rasa terliur lak bila tgk kerang n kupang. banyak lak tu. memang sume dapat kat pantai tu ke? amik macam tu je ke? ke kena guna bakul or something else?

Intan Noorazlina said...

aku pun baru kenal beliung tu sbnrnye... sume ada kat pantai tu.. kena bawak bakul or plastik... korek pasir pakai tgn je... best tau... teringin aku nak gi lagi...

wasabi said...

kupang ngan beliung je, teritip takde ke?

materials said...

prada purse
prada uk
prada hand bags
miu miu
miu miu handbags