Tuesday, November 11, 2008

Tag Copy Dari Org Lain Punya Blog...

1) Bekas kekasih saya adalah:
Tak besh cakap pasal org yang tak besh...
2) Saya sedang mendengar:
Radio Sinar FM
3) Mungkin sy:
Akan kuar ke bandar ptg ni... nak gi makan
4) Saya suka:
Kaler biru
5) Sahabat2 baik sy:
Sume sahabat saya baik2... saya tak kawan dgn org jahat... hehehe
6) Saya x paham:
Kenapa ada org sanggup bomohkan org sedangkan dia tau berdosa besar guna sihir ni...
7) Saya kehilangan:
Kunci rumah saya dari semalam...
8) Ramai yg berkata:
Saya dah gemuk... adik beradik aku lagi suke kutuk aku... ces... tunggulah...
9) Makna name saya:
Intan tu salah satu batu permata... Noorazlina tak tau... ada yg tau tak?
10) Cinta itu adalah:
Suatu perasaan yg tak sama bagi semua org... subjektif
11) Di suatu tempat, seseorg sdg:
Update blog dia... huhuhu
12) Saya akan cube:
Untuk jadi seseorang yg lebih baik dari sebelumnya...
13) Makna SELAMANYA...
Forever n ever...
14) Henpon saya:
Selalu accident... selalu jatuh... kadang2 dia tak boleh ringing...
15) Bila sy bangun dr tido:
Saya akan tgk jam... takut terlambat bgn...
16) Saya paling meluat apabila:
Tgk org gedik gedik tak tentu pasal
17) Party adalah:
A happy moment...
18) Hewan yg paling cute penah sy jumpe:
Canary...
19) Peringkat umo yg paling menyeronokkan:
Baby kot... tak payah pikir masalah...
20) Hari ini:
Saya lambat bgn dari tido...
21) Mlm ini sy akan:
Tgk drama Cinta Batu Belah... malam tadi ter miss coz tertido
22) Sy betol2 inginkan:

Tak teringin apa2 at the moment...
23) Bile tgk muke kt cemin pagi td:
Syukur, dah tak mengelupas dah kulit...
24) Soping kompleks:
Tmpt untuk go shoping, makan2, jalan2 dan kadang2 membosankan
25) Makanan segera:
Mahal, tapi best... malangnya kurang menyihatkan, tapi mengenyangkan
26) Ayat2 terakhir kate pd org:
Apa dia Yanie?
27) Nak pjgkan TAG NI?
Nakkkkkk...
Yanie
Jet
Tini
Kak Lieyn
jawab jgn tak jawab...

2 comments:

l i e y n said...

nak cari makna nama, dlm internet byk...google je

Intan Noorazlina said...

tak dapek nama noorazlina tu... hehe...