Tuesday, June 23, 2009

Jatuh dan Bangun

"Kita jgn sombong bila kita berada di atas, suatu masa nanti bila kita berada di bawah, kita mungkin perlukan pertolongan dari org2 yg kita sombongi suatu masa dulu. Belajarlah bertimbangrasa kerana kita tidak tahu bila waktunya kita akan perlukan simpati dari org lain"

3 comments:

SfKn said...

betui..betu..betui!!

Beautiful^Devil said...

ya betul.. sesombong mane pon org tu.. kalau die ssh esk.. siapla mengomel.. org ni takleh tlg la.. org ni takleh tlg laa.. serve u rite la kan? sape suruh sombong sangatttttttttt???

hartini said...

Aku setuju sgt, org yang sombong2 ni mmg tak kemana. skrg tak per la ko nak susahkan mcm2 org. Tapi bila ko susah nanti jgn mintak tolong org tu dah la.