Monday, June 1, 2009

Nappy Change Room at ECM

Juz wanna share sumtin with all my blog reader... ari tu aku jenjalan kat Parkson East Coast Mall... then tetiba aku found out that our lil one need to change his diapers... and tetiba gak aku teringat Pn Hasni Suhana pernah bagitau aku kat ECM ada nappy change room... so aku pun meninjau la kat mana bilik yg di maksudkan... terjumpa je aku dgn bilik tu tiba2 rasa teruja je melihatkan bilik tu dgn warna2 yg sgt menarik hati dan setting yg sgt mengujakan... betul ke ayat aku ni??? kira betul la ye... lalu kami pun beriya iya lah berposing dalam bilik yg sgt cantik itu... ini antara gambarnye...
gambar yg mula2 mestilah gambar kami bertiga... huhuhu...
ada 2 bilik untuk breast feeding or bottle feeding... menarik kan...
ni dia model kenit untuk nappy change room ni... hehehehe
ni tempat tukar diapers... lengkap dgn nappy changer n bedak dari Anakku...
sinki yg sgt colorful dan menarik pandangan mata... kat tepi sinki ni ada tempat untuk bancuh susu... siap dgn termos dan air sekali... very convinient...
Haziq suka la tempat ni mummy...

5 comments:

l i e y n said...

x pernah masuk sini...
memang menarik but the best nappy change room is at KLCC!
tak caya cuba try pegi!!!
amboi...bulat mata haziq!

SfKn said...

canteknya!!aku tahu ada nappy room tp tak penah masuk

Neeza Shahril said...

menarik! lagi cantik dari Jusco punya.. kat sana dia panggil lain kot..
siap bagi bedak tu.. bagus kan..

caehanadamia said...

bagus3...

noniey said...

tak pernah plak tau. tapi memang cantik ah compare dgn kat megamall..memang jauh beza