Tuesday, February 10, 2009

Org Putih tu apa?

Ni ada satu conversation antara abg aku dgn anak dia...

Nazhan: Pa, tu apa?
Papa : Tu lembu. Dalam bahasa org putih cow... Bahasa Melayu org panggil lembu...
Nazhan: Oooo... apa Pa?
Papa: Lembu tu Bahasa Melayu, cow tu bahasa org putih...
Nazhan: Ooooo... Org putih tu apa Pa?
Papa: ????? (puas pikir macamana dia nak jawab soklan tu)

Susah jugak kan kekadang nak jawab soklan budak2 ni...

4 comments:

hidayah said...

hahaha... kalau aku cakap je org yang berkulit putih.. haha.. malas nak explain pjg2, nnt budak lagi confuse..

ZahirMD said...

sy kulit putih so sy ni org putih ar..
hahaha..

Neeza Shahril said...

orang putih ialah orang yang cakap inggerish!! hehee..

noniey alias said...

macam2 budak2 nih..kalau dah banyak sgt mulut, macam2 lah yang keluar...hehehe